maandag 5 januari 2009

sigaren kistje bewerkt voor wedstrijd


dit kistje heb ik gemaakt voor een wedstrijd .
De opdracht was scrap je voornemens !!!
heb er zelf wat dingen aan toegevoegt , zoals een stapeltje voor mijn wensjes - en dan natuurlijk voor foto's , zodat de belangrijkste momenten , van 2009 allemaal een mooi plaatsje krijgen in dit kistje wat
toebehoord tot dit jaar !!!! heb net vernomen dat ik de winnaar ben
ben wel super blij ..... een deel uit mijn wenskistje komt uit
want scrapen is voor mij een geneesmiddeltje waar ik zoveel met mijn gevoel in kwijt kan
waar ik soms geen weg mee weet
het heeft me al door veel donkere periode's geholpen dus ik heb mijn hobby wel gevonden
zeker de moeite om eens een kijkje daar gaan te nemen

2 opmerkingen:

Joke Regnier zei

Prachtig werk dat jij doet.Groetjes van joke

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Mooi zeg Nadia enn ook je blog is super !!