donderdag 22 januari 2009

Marie-Antoinette award


deze tweede adward kreeg ik van bea http://bea-justme.blogspot.com/ !!!!
eigenlijk wil ik deze heel graag doorgeven aan Tim Holtz om hem te bedanken voor alle super produkten die hij ons geeft!
maar ik weet dat hij heel vaak awards krijgt dus geef ik ze aan anderen door!
ik geef deze award door aan:
omdat zij me inspireert
voor haar prachtige werkjes
ook voor haar prachtige werkjes
is een engelse blog, voor haar prachtige inspiratie en haar prachtige blog
voor haar prachtige blog en creaties om om de persoon die ze is

2 opmerkingen:

jacqueline zei

Wow dank je wel ANgelica!!!
Ik ben er erg blij mee!
Ik ga hem straks even op mijn blog plaatsen.
Ik ga jouw blog ook linken, vind het een erg mooi blog meis!
Je hebt er pracht werkjes op staan!

Groetjes Jacqueline

angelica zei

dat is graag gedaan
ben al lang fan van jou werkjes ze zijn altijd zo prachtig
en vondt deze adward echt iets voor jou was past helemaal bij jou mooie werkjes