zondag 20 februari 2011

ALBUM LOVE VOOR MIJN ENGELTJE

eindelijk is mijn album love voor mijn zoontje af
er staan teksten in voor later voor hem
ook 2 liedjes die mij weerspiegelen en kracht geven dat is de roos en fame
heb hier met veel glimmermist en inkt gebruik gemaakt
ook kantjes en veel labels gewoon lekker als heel oud en mijn eigen ding gedaan
ben benieuwd wat julie ervan vinden , sorry dat de foto's zo allemaal zo onder elkaar staan , andere pogingen zijn mislukt :(
vindt het fijn dat je langs kwam maar laat gerust een berichte achter is altijd leuk
nog een fijne dag , lieve blogvrienden
xx


















































































































































































































































































































































































































































12 opmerkingen:

jacqueline zei

Wat een prachtig geweldig mooi album is dit geworden Angelica.
Ik heb er met heel veel plezier naar gekeken.
Wat een liefdevolle foto's ook allemaal.......schitterend.

Je aankopen zijn trouwens ook om te smullen zo mooi!!!
N0u we zien er vast wel weer van die prachtige creaties mee verschijnen.

Groetjes Jacqueline

Lida zei

Wooow wat een prachtig
album heb je gemaaken heel mooie foto,s zit er in

groetjes Lida

angelica zei

bedankt voor julie reaties
ja ik twijfel nogal vaak aan de stijl die ik scrap , maar doet me deugt dit te lezen
xx

Petra zei

Heel mooi albumpje, Angelica. Dit is een prachtig aandenken voor later.

Joyce zei

Wat een prachtig album is dat geworden! Wat een super mooi aandenken voor later. Echt heel mooi gedaan meis!
En wat een heerlijk ventje :-)

Groetjes joyce

Monique CreaTijd zei

Enorm prachtig, waardevol en ontzettend lief album. Je zoon zal trots op zijn mama zijn wanneer hij dit zelf kan lezen !
En jouw stijl, niet aan twijfelen die is prachtig !

Oja, je aankopen ook heerlijk, erg mooi !

Els zei

Eén woord: prachtig! Dit is een stijl die ik heel mooi vind maar waar ik zelf jammergenoeg niets van terecht breng...
Heel knap gedaan en een leuk aandenken voor later!

Scrapsels
www.scrapsels.com

Ria zei

Een prachtig aandenken voor zijn verdere leven, prachtig gedaan en je hebt er een volger bij !!

groetjes Ria S.

Unknown zei

Wowsers wat een prachtige album mijn mond val open zo erg mooi.
en zeker heel liefde vol gemaakt dat straal er zeker van af!!!

knuf Carla

Isabel zei

ook ik ben grote fan van jouw stijl , prachtig werk meid !

Monique zei

Wat maak jij prachtige creaties!
Ben gelijk volger geworden hoor!
groetjes
Monique

UniqueJewelDesigns zei

Prachtig album!

Groetjes Petra